Retourneren & Ruilen

Niet tevreden met je aankoop? Geen probleem. We doen niet moeilijk over het ruilen of retourneren van de producten.

Wanneer kan ik iets ruilen of retourneren?

Je hebt vanaf het moment van levering 14 dagen de tijd om je retour of ruiling aan te melden. Zorg dat het product ongebruikt is en nog in zijn originele verpakking zit.

Hoe kan ik iets ruilen of retourneren?

Voordat je iets retour stuurt moeten we op de hoogte worden gebracht, zodat we weten dat jou retour er aan komt en deze zo snel mogelijk kunnen verwerken.

  1. Ga naar ons retourportaal en klik op “Start een retourproces”. Zoek de zending op die je terug wilt sturen. Dit kan aan de hand van je postcode en het ‘tracking nummer’ (track & trace nummer) van de zending.
  2. Geef de reden van de retourzending aan. Je kan, indien naar wens, een bericht toevoegen aan de retour als extra opmerking.
  3. Wanneer alles is ingevuld kiest je voor “Volgende: Kies afleverpunt”.
    Aan de hand van de ingevulde postcode komt de dichtstbijzijnde inleverlocatie tevoorschijn. Wanneer je kiest voor KIES wordt de locatie opgeslagen.
  4.  Je krijgt nu een overzicht te zien van de retourdetails.

    Als alles akkoord is vink je de checkbox onderaan in het scherm aan en kies voor “volgende: Print retourlabel”.

  5. Je kan nu het retourlabel downloaden, op het retour pakket plakken en uitprinten. Je levert nu het pakket in bij het gekozen servicepunt.
  6. Nadat je dit formulier hebt verstuurd controleren we je aanvraag. Wij zullen je retour verwerken. Hiervoor zullen we je via de mail op de hoogte stellen.

Krijg ik mijn geld terug?

Wanneer je je retour binnen 14 dagen na ontvangst is aangemeld en de producten ongebruikt en in originele verpakking retour zijn gekomen storten wij het geld (min. de verzendkosten) binnen 5 werkdagen terug op je rekening.